وردپرس - داشبورد

منوی داشبورد
داشبورد وردپرس فراهم می کند منوی راه اندازی که شامل برخی از گزینه های منو مانند پست ها، کتابخانه رسانه ها، صفحات، نظرات، گزینه های ظاهر، پلاگین، کاربران، ابزار و تنظیمات در سمت چپ.
گزینه های صفحه
داشبورد شامل انواع مختلف ویدجت است که می تواند در برخی از صفحه نمایش نشان داده یا پنهان شود. این شامل جعبه چک برای نشان دادن یا پنهان کردن گزینه های صفحه نمایش و همچنین اجازه می دهد تا ما را به سفارشی بخش در صفحه مدیریت.
خوش آمدی
این شامل دکمه Customize Your Site است که امکان سفارشی کردن تم وردپرس شما را فراهم می کند. ستون مرکز برخی از لینک های مفید مانند ایجاد یک پست وبلاگ، ایجاد یک صفحه و نمایش جلویی وب سایت شما را فراهم می کند. ستون آخر شامل پیوندهایی به ویدجتها، منوها، تنظیمات مرتبط با نظرات و همچنین پیوند به مراحل اول با صفحه وردپرس در کدکس وردپرس است.
پیش نویس سریع
پیش نویس سریع یک ویرایشگر پست کوتاه است که اجازه نوشتن، ذخیره و انتشار یک پست از داشبورد مدیریتی را می دهد. این شامل عنوان برای پیش نویس، برخی از یادداشت ها در مورد پیش نویس و ذخیره آن به عنوان پیش نویس.
وردپرس اخبار
ویجت وردپرس اخبار آخرین اخبار مانند آخرین نسخه نرم افزار، به روز رسانی، هشدار، اخبار مربوط به نرم افزار و غیره از وبلاگ رسمی وردپرس را نشان می دهد.
فعالیت
ویجت فعالیت شامل آخرین نظرات در وبلاگ شما، پست های اخیر و پست های اخیرا منتشر شده است. این اجازه می دهد تا شما برای تصویب، عدم تایید، پاسخ، ویرایش و یا حذف یک نظر. همچنین اجازه می دهد تا شما یک نظر را به هرزنامه منتقل کنید.
در یک نگاه
این بخش خلاصه ای از پست های وبلاگ شما، تعداد پست ها و صفحات منتشر شده و تعداد نظرات ارائه می دهد. وقتی روی این پیوندها کلیک میکنید، به صفحه مربوطه منتقل میشوید. این نسخه فعلی از وردپرس را اجرا می کند همراه با موضوع در حال اجرا در سایت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب ها: داشبورد

جمعه 25 آبان 1397 | 20:30 | Yalda |